הצטרפו אלינו לקבלת ניוזלטר

מה אומר עליך ארון הבגדים שלך?

האם יש קשר בין הדרך שבה אנו מתלבשות, בוחרות ומשתמשות בבגדים שלנו, לבין התחושות שלנו, ואיך למעשה, הבגדים משפיעים על חיינו ועל חיי הסובבים אותנו?

מלכה-דורון-סטייליסטית

מלכה דורון

צילום: איתן דורון

מחקרים מראים חד משמעית, שלבגדים אותם אנו לובשים, יש השפעה רבה על התנהלות חיינו והאופן בו אנשים מתייחסים אלינו. ולכן להתלבש בסטייל הינו דבר הכרחי כחלק מהתדמית האישית של כל אחד מאתנו.

כשאנחנו אוהבים את אשר נשקף לנו במראה, תחושת הביטחון העצמי עולה וההתנהלות שלנו מתרחשת מתוך הכרת ערך עצמי גבוהה יותר.

כאשר אנו מתלבשים בבגדים שמחמיאים לנו, המחמאות שנקבל במהלך היום יתנו לנו זריקת אנרגיה והיום כולו יעבור יותר נעים.

כולנו מכירים את המחקר שמוכיח שרושם ראשוני נקבע בשבע שניות הראשונות של מפגש. אלה שניות שרק העיניים רואות, והמח מתרגם ומכניס אותנו  מיידית לתבניות וזאת עוד לפני שדיברנו, או עשינו כל פעולה פיסית. לעובדה זו יש משמעות גדולה ולכן הדרך שבה אנחנו מתלבשים ודואגים לטיפוח החיצוני שלנו יש השפעה  משמעותית על הרושם שהשארנו.

"אני רוצה שנכדיי יתרשמו מסבתא (וגם סבא) מטופחים, לבושים יפה שהתכוננו לפגוש אותם. כך גם יזכרו אותנו כשיהיו גדולים".

גם במפגשים עם אנשים שמכירים אותנו, יש ללבוש שבחרנו השפעה על הרושם והציפיות מאתנו. מחמאות אינן דבר שולי. הן מזינות את הצורך של כולנו בהערכה ומעודדות להמשיך ולהשקיע בעצמינו.

לזכות במחמאות ולהרגיש טוב,  לא קשור לגיל, אלא להערכה עצמית.

האם אני האישה בטרנינג והטייץ, או האישה שהתכוננה ובחרה את הבגדים בהתאם לאירוע כמתבקש. (לא הייתי ממליצה לצאת לסופר לבושה בבגדי הספורט בהם התאמנתי רגע קודם, גם אם זה בדרך הביתה)

כסבתא כשאני פוגשת את נכדיי אני מקפידה שבעתיים לא להישאר בבגדי בית.

אני רוצה שנכדי יתרשמו מסבתא (וגם סבא) מטופחים, לבושים יפה שהתכוננו לפגוש אותם. כך גם יזכרו אותנו כשיהיו גדולים.

גם אם אנחנו פוגשים את הנכדים על בסיס יום יומי, אני ממליצה להחליף את בגדי הבית לבגד שנוח לנו לעבוד בו אך עדיין מחמיא לנו בגזרה, בצבעוניות, ללא כתמים, לא דהוי, או קרוע.

טיפים קלים ליישום כדי להראות במיטבנו

עולם הסטיילינג הוא עולם קסום כמו חנות יצירה. אפשר לבחור בחירות שונות, ללבוש ולפשוט דמויות, ליצור שילובים מעניינים בתוך הארון הפרטי שלנו. זה מה שאני עושה יום יום.

המוטו שלי הוא "מסטיילינג להתחדשות" מרגישה שאני מתחדשת ומעניינת את עצמי ואת האחרים. ומציעה לכל אחת ואחד לנסות.

 

שתפו:

מלכה דורון

מלכה דורון

סטייליסטית אישית לבעלי עסקים, לנשים שמעוניינות בשינוי תדמית, או דיוק של ארון הבגדים שלהן. ייעוץ קניות לדיוק וחסכון בקניות בגדים ואקססוריז. סדנאות סטיילינג למטרות מגוונות וסיורי אופנה, סטיילינג, נוסטלגיה ברחוב הבילויים בגדרה.

כתבות אחרונות
לחם מחמצת מגזין 60 פלוס צילום דפנה אילון

לחם מחמצת בניחוח פראי

תקופת הקורונה הביאה עימה טרנדים בעשייה במטבח הביתי ובעיקר באפייה. ואם כבר לאפות אז לפחות בריא. בתקופה זו, לחם המחמצת כבש את תחום הלחמים ולחם הדגל המדובר לאחרונה, הוא הלחם הפראי, המפתיע בפשטות הכנתו וטעמו המופלא

קראי עוד »

לעבור לדיור מוגן, או להשאר בבית? מתלבטים?

ככל שאנחנו מזדקנים והחברים שסביבנו משנים את סביבת המגורים שלהם, נפטרים והניידות ברכב/תחבורה ציבורית כבר לא כל כך קלה, אנחנו מוצאים את עצמינו מתחבטים בשאלה האם להישאר בבית, הסביבה המוכרת והבטוחה עבורנו או אולי לעבור להתגורר בדיור מוגן, ולהיות מוקפים בחיי חברה, פעילויות מגוונת, קבלת שירותים מותאמים, סביבה תומכת, טיפול והשגחה של 24/7

קראי עוד »

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *